© 2024 Clúster Audiovisual de Catalunya
Web desenvolupat per La Saladeta
Periodista i CEO de TheCreative
Bibiana Ballbè és periodista, directora creativa, presentadora de televisió i fundadora i CEO de TheCreative: una agència creativa i una productora audiovisual des de la que treballa amb clients com Cacaolat, Fundació LaCaixa, Juve y Camps, Cushman Wakefield, Kimpton o Estrella Damm.
Account Manager a Innova Market Insights
Graduada en tecnologia d’aliments, es dedica a ajudar a empreses líders de la indústria d’aliments i begudes a entendre al mercat i als consumidors i descobrir les oportunitats d’innovació.
Director de Comunicació d’Idilia Foods
Llicenciat en Direcció d’empreses per el IQS, PDG per el IESE, DIBEX al ISDI, i Màster en Filosofia per la Universitat Ramon Llull. Ha treballat com Product Manager a Nutrexpa i a Antena 3. Va ser director de Màrqueting de la Ràdio Televisió Andalusa y Director Comercial i de Marketing de IB3, Ràdio televisió de les illes Balears a l’equip que va fundar. És membre del Consell d’Autocontrol de la Publicitat i president del Foro de Medios de la Associació Espanyola d’anunciants, així com membre del consell executiu d’aquesta associació.
Idilia Foods és l’empresa titular de marques tan conegudes com ColaCao o Nocilla. Pel que fa a ColaCao, és una de les marques d’alimentació més estimades i històriques que, des del seu naixement, ha tingut la comunicació com a factor d’èxit, sabent-se adaptar als temps per mantenir la seva rellevància.
Chief Communication, Marketing & Impact Officer de Veritas
Amb més de 25 anys d’experiència en el sector del retail alimentari, la seva experiència s’ha centrat en la gestió de compres. Treballa a Veritas des de fa tretze anys i és ara la directora de comunicació, màrqueting i impacte. Les seves responsabilitats van des de les decisions estratègiques i de sostenibilitat fins al posicionament de la marca, les campanyes comercials i la gestió del CRM.
Veritas és la cadena líder nacional de supermercats ecològics. Té com a objectiu fer accessible a tothom la millor alimentació possible: l’ecològica, certificada, sostenible i socialment justa.
Responsable de comunicació, xarxes socials, relacions públiques i comunicació interna d’Ametller Origen
Amb més de deu anys d’experiència en el posicionament de les companyies a través de la comunicació corporativa, relació amb mitjans, creació de contingut on i offline, gestió de xarxes socials i esdeveniments i aliances estratègiques amb entitats i partners. Es va incorporar a Grup Ametller Origen fa més de tres anys, liderant la comunicació externa i interna.
El Grup Ametller Origen és una empresa d’alimentació especialitzada en productes frescos i elaborats de qualitat. Fruit de la seva experiència com a agricultors i productors, han consolidat un model de negoci d’integració vertical, controlant des de l’origen els productes que ofereixen a les seves botigues. El Grup compta amb camps de cultiu i fruiters i un obrador central de productes elaborat.
Director de comunicació de La Menorquina
Llicenciat en Ciències de la Informació per la Universitat de Navarra i graduat (PDD) per l’IESE Business School. Durant trenta anys ha exercit com a periodista en mitjans com ara Actualidad Económica, El Mundo i, especialment, a La Vanguardia, on escrivia sobre empreses, finances i mercats. Autor d’El Ocaso del imperio del sol (Península, 2017), ha estat professor associat del màster de comunicació d’ESIC. Es va establir com a consultor de comunicació el 2022 i recentment s’ha incorporat a La Menorquina.
La Menorquina és el primer fabricant nacional amb marca pròpia, amb una producció d’uns 30 milions de litres anuals, costa de dues marques: La Menorquina i Farggi. La primera té el seu origen el 1940, a la localitat menorquina d’Alaior, on va ser creada pel fundador, Fernando Sintes. La segona marca, Farggi, constitueix l’aposta superpremium, amb gelats cremosos dirigits gairebé exclusivament a horeca i de la màxima qualitat.
Periodista i CEO de TheCreative
Bibiana Ballbè és periodista, directora creativa, presentadora de televisió i fundadora i CEO de TheCreative: una agència creativa i una productora audiovisual des de la que treballa amb clients com Cacaolat, Fundació LaCaixa, Juve y Camps, Cushman Wakefield, Kimpton o Estrella Damm.
Account Manager a Innova Market Insights
Graduada en tecnologia d’aliments, es dedica a ajudar a empreses líders de la indústria d’aliments i begudes a entendre al mercat i als consumidors i descobrir les oportunitats d’innovació.
Director de Comunicació d’Idilia Foods
Llicenciat en Direcció d’empreses per el IQS, PDG per el IESE, DIBEX al ISDI, i Màster en Filosofia per la Universitat Ramon Llull. Ha treballat com Product Manager a Nutrexpa i a Antena 3. Va ser director de Màrqueting de la Ràdio Televisió Andalusa y Director Comercial i de Marketing de IB3, Ràdio televisió de les illes Balears a l’equip que va fundar. És membre del Consell d’Autocontrol de la Publicitat i president del Foro de Medios de la Associació Espanyola d’anunciants, així com membre del consell executiu d’aquesta associació.
Idilia Foods és l’empresa titular de marques tan conegudes com ColaCao o Nocilla. Pel que fa a ColaCao, és una de les marques d’alimentació més estimades i històriques que, des del seu naixement, ha tingut la comunicació com a factor d’èxit, sabent-se adaptar als temps per mantenir la seva rellevància.
Chief Communication, Marketing & Impact Officer de Veritas
Amb més de 25 anys d’experiència en el sector del retail alimentari, la seva experiència s’ha centrat en la gestió de compres. Treballa a Veritas des de fa tretze anys i és ara la directora de comunicació, màrqueting i impacte. Les seves responsabilitats van des de les decisions estratègiques i de sostenibilitat fins al posicionament de la marca, les campanyes comercials i la gestió del CRM.
Veritas és la cadena líder nacional de supermercats ecològics. Té com a objectiu fer accessible a tothom la millor alimentació possible: l’ecològica, certificada, sostenible i socialment justa.
Responsable de comunicació, xarxes socials, relacions públiques i comunicació interna d’Ametller Origen
Amb més de deu anys d’experiència en el posicionament de les companyies a través de la comunicació corporativa, relació amb mitjans, creació de contingut on i offline, gestió de xarxes socials i esdeveniments i aliances estratègiques amb entitats i partners. Es va incorporar a Grup Ametller Origen fa més de tres anys, liderant la comunicació externa i interna.
El Grup Ametller Origen és una empresa d’alimentació especialitzada en productes frescos i elaborats de qualitat. Fruit de la seva experiència com a agricultors i productors, han consolidat un model de negoci d’integració vertical, controlant des de l’origen els productes que ofereixen a les seves botigues. El Grup compta amb camps de cultiu i fruiters i un obrador central de productes elaborat.
Director de comunicació de La Menorquina
Llicenciat en Ciències de la Informació per la Universitat de Navarra i graduat (PDD) per l’IESE Business School. Durant trenta anys ha exercit com a periodista en mitjans com ara Actualidad Económica, El Mundo i, especialment, a La Vanguardia, on escrivia sobre empreses, finances i mercats. Autor d’El Ocaso del imperio del sol (Península, 2017), ha estat professor associat del màster de comunicació d’ESIC. Es va establir com a consultor de comunicació el 2022 i recentment s’ha incorporat a La Menorquina.
La Menorquina és el primer fabricant nacional amb marca pròpia, amb una producció d’uns 30 milions de litres anuals, costa de dues marques: La Menorquina i Farggi. La primera té el seu origen el 1940, a la localitat menorquina d’Alaior, on va ser creada pel fundador, Fernando Sintes. La segona marca, Farggi, constitueix l’aposta superpremium, amb gelats cremosos dirigits gairebé exclusivament a horeca i de la màxima qualitat.