Música i audiovisual, noves narratives per a noves finestres
Tot i que en general es tracti d’un gènere difícil de monetitzar, la intersecció entre l’audiovisual i la música fa temps que és dins el programa de grans empreses de producció i distribució. Prova d’això són el National Film Board of Canada (NFBC) i l’Academy Films (Anglaterra), empreses de continguts audiovisuals consolidades que han optat, entre d’altres, pels videoclips.
Per altra banda, les petites empreses independents també han apostat per aquesta intersecció, introduint l’àmbit musical en l’horitzó de la seva producció audiovisual, com Snoop Barcelona, jove agència de publicitat. A més, en aquesta mateixa línia, últimament han sorgit projectes innovadors. És el cas de Genero.TV (Austràlia, Estats Units, Anglaterra), plataforma on-line que connecta artistes musicals i marques amb realitzadors per crear vídeos musicals i altres continguts de vídeo; i Rotor Videos, app on-line basada en la creació personalitzada i ràpida de videoclips musicals.
Totes cinc empreses, referents d’èxit de la intersecció entre l’audiovisual i la música, han participat en la sessió “Música i audiovisual, noves narratives per a noves finestres”, coorganitzada pel Clúster i emmarcada en el programa PrimaveraPro On-Screen, una nova secció del Primavera Sound, que ha tingut lloc al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB).
Deixa una resposta
Vols unir-te a la conversa?No dubtis a contribuir!