Darrerament, la intel·ligència artificial s’ha popularitzat i ha assolit un nivell de sofisticació impensable fa uns anys. Els seus usos i aplicacions representen una oportunitat d’or per a la comunicació de les marques, que lluiten per fer-se un lloc en un escenari digital saturat d’informació. Des de la generació de continguts mitjançant tècniques com el deepfake a l’edició de so i veu, passant per l’anàlisi de sentiments o la personalització de les campanyes, la IA ofereix eines valuoses que permeten millorar la creativitat, optimitzar els processos de treball i maximitzar l’impacte de la marca. En aquest Zoom Marques coneixerem les darreres tendències i solucions d’IA per aquest sector i debatrem, entre d’altres, sobre les implicacions ètiques d’aquesta automatització accelerada.
Comptarem amb una introducció prèvia a càrrec de David Lahoz, Product Strategist de TAPPX. Participaran a la taula rodona Albert Giménez, Business Development Manager de Wildbytes; Josep M. Ganyet, CEO de Mortensen; i Ramon Arteman, Director de Metropolitana. Modrerarà Bibiana Ballbè, periodista i CEO de The Creative.
Al finalitzar podreu gaudir d’un còctel de networking.
Us esperem el proper 9 de maig a les 10 h a Foment del Treball (Via Laietana, 32).
Troba tot el programa a la pàgina web del Zoom Marques 2023.
Inscripcions través d’aquest enllaç.