Contingut publicat al butlletí Switch número 6 al juliol de 2022.
© 2024 Clúster Audiovisual de Catalunya
Web desenvolupat per La Saladeta
Contingut publicat al butlletí Switch número 6 al juliol de 2022.
Kantar acaba de publicar el seu estudi de tendències titulat The Future Viewing Experience.
Us deixem alguns titulars:
El 2023, la Conferència Mundial de Radiocomunicacions decidirà si segueix reservant per a la televisió digital terrestre la banda de freqüències UHF (de 470 a 694 MHz) o la cedeix a altres usos.
De moment, 57 empreses de 18 països europeus han posat en marxa la campanya Salvem l’espectre per posar de manifest el perill que suposaria la restricció de les freqüències actuals de la TDT per a la creació i producció de continguts audiovisuals. Manifest.
Amazon, la plataforma nord americana Peacock i altres empreses han presentat a la conferència IAB Newfronts de Nova York nous prototips d’eines que milloren les possibilitats de product placement en entorns digitals. Marketingbrew.