Contingut publicat al butlletí Switch número 11 al juny de 2023.
© 2020 Clúster Audiovisual de Catalunya
Web desenvolupat per La Saladeta
Contingut publicat al butlletí Switch número 11 al juny de 2023.
L’esperada presentació de les ulleres de RV/RA d’Apple no ha defraudat. Feia molt de temps que Apple no llançava un aparell completament nou. Tindrà la mateixa transcendència que el seu dia van tenir l’Iphone o l’Ipad? Està per veure, però la qualitat de visió, les prestacions i l’ergonomia que incorporen les noves Vision Pro fa pensar que la Internet tridimensional és cada cop més a prop. Un altre nivell d’ulleres i un altre nivell de preu: 3500 dòlars. Vídeo.
Les marques de productes relacionats amb la moda són les més actives en exploració de la creativitat de les tecnologies immersives.
Nike aposta per la realitat augmentada i li dona resultats. Els últims experiments de la marca volen transformar la manera de comprar.
La Metaverse Fashion Week punxa. Els visitants únics han passat de 108.000 el 2022, a 26.000 aquest any.
Pull&Bear revoluciona la Gran Vía de Madrid. Show interactiu en realitat augmentada de la mà de Wildbytes.
Acció analitza l’estat de la indústria de la realitat virtual, realitat augmentada i el metavers a Catalunya. Més informació.