Zoom Marques: les marques evolucionen per arribar als millennials
Dimarts 19 de març es va celebrar la sisena edició del Zoom Marques, jornada organitzada pel Clúster Audiovisual de Catalunya i amb la col·laboració de Club de Marketing de Barcelona, l’Associació de Directius de Comunicació DIRCOM i Foment del Treball Nacional i el suport de CaixaBank i el Departament de Presidència de la Generalitat de Catalunya.
Més de 200 professionals de la comunicació es van concentrar a Foment del Treball Nacional per conèixer les tècniques i valors que acompanyen a les noves generacions; els millennials i Generació Z. Ens va acompanyar Adrià Farrero, director de planificació estratègica a BuzzFeed NY, Jordi Rosàs, fundador de l’agència creativa &Rosàs, Noemí Cuní, directora de l’agència de continguts Broadcaster i Laia Mas, directora de Public Affairs & Sustainability de Danone Iberia.
Aquesta edició s’ha centrat en perfil del nou consumidor, el que rebutja el poc compromís i que viu al marge de les estructures sòlides de la publicitat. Aquesta nova generació és capaç de viure en un món efímer però alhora té grans referents i valors molt sòlids.
Els convidats, per debatre sobre com s’ha d’arribar a aquesta nova audiència, han participat en una taula rodona moderada per Miquel Pellicer, Director de Comunicació de Lavinia. Els ponents van arribar a la conclusió que aquestes noves generacions tan compromeses necessiten i volen històries reals, que les marques connectin amb les seves preocupacions, per aquest motiu les empreses, si volen arribar a aquest públic, no poden ser independents a l’entorn que existeix. Es necessita una comunicació sincera i immediata.
Finalment, després de les reflexions sobre el futur de la comunicació i com arribar a aquestes noves audiències els assistents han pogut gaudir d’un espai de networking per obrir nous vincles i debatre, encara més, sobre com evoluciona la comunicació i cap a on ens portarà.
Deixa una resposta
Vols unir-te a la conversa?No dubtis a contribuir!