Vídeo, música i Realitat Virtual

Les tecnologies de Realitat Virtual han irromput com un motor de canvi, tant en el sector audiovisual com el musical. Però són viables econòmicament? Quin potencial creatiu tenen? Quin és el pronòstic pel que fa al seu futur?

Amb l’objectiu de respondre aquestes preguntes, el Clúster Audiovisual ha organitzat, en el marc de les jornades professionals del Primavera Pro – Primavera Sound, la sessió “Realitat Virtual, vídeo i música” amb productors VR d’àmbit internacional.

Foto3

Steven Hancock, de Melody VR, la més gran biblioteca de contingut musical VR; Adam Rogers, de Gentle Manhands, productora nord-americana de videoclips i animació VR; Xavi Conesa, de Visyon, empresa catalana referent del contingut VR, Realitat Augmentada i Immersiva. La sessió ha estat moderada per Fèlix Balbas, de Minimo VFX, empresa de creació 3D i VFX.

Goodie Cardboard 360, empresa de distribució de tecnologies VR, ha repartit ulleres VR entre els assistents.

En voleu saber més? Consulteu les cròniques sobre la sessió:

“La realitat virtual arriba al món de la música.”. Observatori de la Comunicació de Catalunya (OCC). Incom-UAB.

“Música, vídeo y realidad virtual: una combinación con grandes retos.”. NextMedia. De Grup Lavinia.

“La realidad virtual, un nuevo lenguaje para la música.”. Realidad Virtual.

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!

Deixa un comentari