Extraordinària acollida del Pitching Audiovisual 2016
La segona edició del Pitching Audiovisual Universitat-Indústria, que enguany s’ha celebrat l’1 i 2 de desembre, ha rebut una extraordinària acollida, tant per part dels centres universitaris com per les empreses de la indústria audiovisual.
En total, ha comptat amb l’assistència d’una setantena d’empreses i entitats del conjunt del sector.
34 estudiants de 15 centres universitaris han presentant 17 projectes audiovisuals de Ficció, No Ficció, Noves Finestres i Formats TV.
Ha reunit un total de 640 persones i s’han celebrat més de 100 reunions entre el talent emergent i la indústria audiovisual.
A banda de les sessions de pitch, enguany s’ha organitzat “L’èxit de les sèries de TV. El cas de Merlí”, amb el seu director Eduard Cortés, que ha estat entrevistat per la periodista Lídia Heredia.
Els socis Visyon 360 han ofert als assistents un lab de Realitat Virtual.
Microgestió ha contribuït a l’esdeveniment amb la provisió d’ordinadors per als tallers. Film Market Hub ha ofert als projectes participants sis mesos gratuïts en la seva plataforma on-line.
El Pitching també ha comptat amb la col·laboració de 8tv, BTV i TV3. Dimecres passat, el programa Valor Afegit de TV3 va parlar del Pitching.
Deixa una resposta
Vols unir-te a la conversa?No dubtis a contribuir!