Portada > Zoom Marques

Zoom Marques

INNOVACIÓ PUBLICITÀRIA

Zoom Marques és un esdeveniment anual de referència per als directors de comunicació de les principals empreses del país. El Clúster Audiovisual de Catalunya l’organitza en col·laboració amb Foment del Treball Nacional, DirCom Catalunya i The New Barcelona Post. En l’edició 2019 s’hi suma Club Marketing Barcelona.

Per a cada edició, Zoom Marques detecta una tendència disruptiva en el panorama comunicatiu i publicitari i s’apropa a l’audiència amb una taula rodona d’experts.

Edició 2019: ConsumiLOLs · Com connectar amb les noves audiències

Slide-text ZOOM MARQUES

 

Ni controlables ni predictibles: efímers i impulsius. Millennials i generació Z viuen de mica en mica més aliens a les estructures sòlides que coneixem. Qui són? Com són? Com actuen? La manera en què entenen el món marca com es relacionen amb els béns de consum. Per a les marques i agències el repte rau en comprendre’ls i crear continguts amb què empatitzin. N’hi ha prou en traduir els missatges al seu llenguatge per impactar-los? Quins canals tenim per arribar-hi i de quina manera és més efectiu fer-ho? Per parlar-ne comptarem amb la presència del Director de planificació estratègica de BuzzFeed, empresa americana líder en distribució de continguts entre joves.

PROGRAMA 

Dimarts, 19 de març del 2019 / Via Laietana, 32

9:00h Acreditació d’assistents

9:30h Presentació institucional

9:45h Taula rodona amb experts: Com connectar amb les noves audiències?

11:00h Torn de preguntes i debat

11:45h Finalització de l’acte i refrigeri

VÍDEO DE LA SESSIÓ

PONENTS

ADRIÀ FARRERO

Logo BuzzFeed

Director de planificació estratègica a BuzzFeed NY on fa de punt d’unió entre creadors de contingut, audiències i marques. Amb passat a agències creatives, Adrià Farrero va entrar a BuzzFeed l’any 2017 per ajudar a millorar la creació de solucions digitals específiques per a les necessitats de cada client. En un any i mig ha ajudat en el desenvolupament de campanyes per a clients tan diversos com Samsung, Visa, Walmart o P&G.

BuzzFeed és l’empresa independent de mitjans digitals i tecnologia líder en oferir contingut de notícies i entreteniment a una audiència global. BuzzFeed crea 520 peces de contingut cada dia, les distribueix a traves de totes les plataformes i arriba a més gent que qualsevol altre publisher als EUA. Al llarg dels anys ha crescut seguint l’únic objectiu de connectar persones entre si, innovant en formats, marques com Tasty, productes i investigacions premiades amb Pulitzers.

LinkedIn of Adrià Farrero

NOEMÍ CUNÍ

Zoom Marques Broadcaster Cluster

Directora de l’agència de continguts Broadcaster i de la productora de continguts per a televisió BAS, Noemí Cuní és periodista llicenciada per la Universitat de Columbia (NYC), Humanitats per la Universitat Pompeu Fabra i Màster en Direcció d’empreses per IESE. La seva carrera s’ha centrat en l’audiovisual des que va treballar a Estats Units en projectes documentals per mitjans com Channel 4 i CNN.

Broadcaster és una agència de continguts especialitzada en Brand Journalism. Amb mirada corporativa i periodística, Broadcaster ajuda les empreses i marques a comunicar-se abraçant els valors del periodisme: explicar bones històries, de manera transparent, contrastada i fiable, aportant valor afegit, per generar una relació estable de confiança amb clients i consumidors. SEAT, Sanofi, Fluidra i Cellnex es compten entre els seus clients. BAS és una productora de TV que  realitza programes i documentals per a diferents mitjans de comunicació com Mediaset, RTVE, TV3, À Punt o EiTB.

LinkedIn de Noemí Cuní

 

JORDI ROSÀS

Rosas Zoom Marques Cluster

Fundador i responsable d’estratègia de &Rosàs, Jordi Rosàs ha treballat més de 30 anys en el camp del màrqueting i la publicitat. Entre els clients d’aquesta agència creativa independent s’hi troben clients internacionals com Nike, Coca-Cola, Pepsi, Decathlon, Seat, Honda,  Bacardi, Sanex, Dewar’s, Estrella Damm i P&G, entre d’altres.

LinkedIn de Jordi Rosàs

LAIA MAS 

Danone Zoom Marques Laia Mas Clúster

Directora de Public Affairs & Sustainability de Danone Iberia, amb més de 14 anys d’experiència en càrrecs de màrqueting i publicitat dins de l’empresa. És responsable de l’estratègia de sostenibilitat de les seves tres divisions (iogurts, aigües i nutrició especialitzada) i treballa en el contingut de l’estratègia de la companyia Danone One Planet, One Health.

LinkedIn de Laia Mas

Modera la sessió MIQUEL PELLICER

Director d’Estratègia i Comunicació del Grup Lavinia, Miquel Pellicer és periodista i antropòleg, Nascut l’any en què va morir Elvis. És professor de Comunicació Corporativa a la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Al seu currículum també hi ha espai per a les keywords FC Barcelona, Mundo Deportivo, Ajuntament de Barcelona, Enderrock, Transversal Web. Guardonat als Premis Blocs Catalunya 2010 i membre de l’associació DIRCOM. Autor dels llibres ‘La comunicación en la era Trump‘ i ‘Optimismo para periodistas’.

LinkedIn de Miquel Pellicer

Zoom-Marques cat